Tuesday, October 11, 2016

Forex Vrede Army Liberty Reserve

Vandag se Stock Market News Ontleding Real-Time After Hours Pre-mark Nuusflits Haal Opsomming Haal Interaktiewe Kaarte verstek Neem asseblief kennis dat wanneer jy jou keuse maak, sal dit van toepassing wees op alle toekomstige besoeke aan NASDAQ. As, te eniger tyd, jy belangstel in terug te keer na ons standaard instellings is, kies asseblief verstek hierbo. As jy enige vrae het of enige probleme in die verandering van jou standaard instellings teëkom, stuur 'n epos isfeedback Nasdaq. Bevestig asseblief u keuse: Jy het gekies om jou verstek vir die Wikiquote Search verander. Dit sal nou jou verstek teikenbladsy wees nie, tensy jy jou verstellings weer verander, of jy jou koekies te verwyder. Is jy seker jy wil om jou stellings te verander Ons het 'n guns te vra asseblief jou advertensie blokkering uit (of werk jou instellings om te verseker dat JavaScript en koekies aangeskakel), sodat ons kan voortgaan om jou te voorsien met die mark nuus eerste-koers en data wat jy vyf gekom om te verwag van ons. Hi, puretick is 'n ware bedrogspul en die Alex wasielwki is 'n ware pyscho / stapelgek / onprofessionele Ek het nog nooit gesien het nie. kyk na hierdie e-pos wat hy vir my skryf. Uit na al hoe jy 'n f ing leuenaar Jy maak 'n kontrak en breek dit. Dit lyk asof jy die verloorder. Hoe anders kan jy verduidelik wat die wêreld se mees suksesvolle handelaars hier vennote en afrigters sal word Gaan jy die wêreld te vertel dat hulle nie supersterre Mense sal lag vir jou gewees het. Jy het nog geen verskoning. Jy het 'n f ing kontrak gat. Dit is daar in die voorkant van jou s eet gesig. Nou kry van my af weg. Jy maak my siek. Ek haat leuenaars en mense wat nie hul woord hoef te hou. Alle vir 125,00 Dit is jammerlike. Wie het jou geleer dat jou ma of pa Hoekom het jy die hele dag om e-pos te stuur, maar geen tyd om handel te dryf Hierdie webwerf en die persoon moet 'n tronk, dit is 'n skande vir die handel communauty. Hersien modereringspan Nota: Ons het die vryheid van die wysiging van die vloek in die aangehaal e-pos. Lid vir 1 jaar. Nuttig vir 2-3 maande - maar kop handelaar is neerbuigend by tye, en sal dikwels laat weet hy is skalering in die handel. Gewoonlik dit gebeur nadat die amptelike handel is gestop uit. 'N paar nuttige inligting vir die eerste paar maande - maar daarna - het eentonige - dit is baie moeilik om die aangehaal resultate te verkry - en die moderator self patting op die rug. goed net 'n ou. Gemiddeld met 'n maer teenoor slegte. Het geen probleme met die kansellasie. Het jy 'n loer vermoede die moderator nooit werklik ambagte regte geld. nooit doen wys sy DOM - tensy dit 'n mens met 'n enkele kontrak gewoonlik op of af 10 bosluise. Ook altyd gewonder of 'n paar van die gereelde eintlik existed..or was eenvoudig figments. Dino, Australië Ek ve 'n lid van hierdie kamer op af vir 'n paar jaar die hoof moderator Alex is die ware Jakob. Alle daar setups reëls is op daar webwerf hulle verwag dat jy jou huiswerk doen voordat jy die kamer betree, as jy ernstig is oor die leer om te handel die Emini s op die Dow of P500 ek hulle hoogs raai is. Dino Disclaimer en Risiko Waarskuwing. Lees asseblief. Risiko Waarskuwing. Handel buitelandse valuta op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om te belê in buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel, en soek advies van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Disclaimer Alle inligting wat op hierdie webwerf is van ons mening en die mening van ons besoekers, en mag die waarheid weerspieël nie. Gebruik asseblief jou eie goeie oordeel en soek raad van 'n gekwalifiseerde konsultant, voordat glo en enige inligting wat op hierdie webwerf aanvaar. Ons behou ook die reg om te verwyder, bewerk, te verskuif of vir een of ander rede naby enige pos. Advertensies Waarskuwing Advertensie skakels vertoon word oor die hele terrein. Sommige bladsye in die werf kan affiliate skakels vir produkte bevat. Hierdie advertensies en / of skakels weerspieël nie die mening endossement, of instemming van hierdie webwerf of geaffilieerde partye. Die BBV se resensies is nooit beïnvloed deur advertensies. Sommige advertensies kan potensieel misleidend en / of ongebalanseerde eise en inligting wat kan misluk om risiko's en ander belangrike oorwegings betrokke is in die spekulatiewe handel bekend te maak bevat. Spammers wees gewaarsku As jy die BBV se forums of resensies spam, behou ons die reg om jou pos op enige manier wat ons wil pret van julle maak wysig. Deur bestoking ons, stem jy in om enige wysigings wat ons maak en geen wetlike of ander optrede teen die BBV of sy geassosieerdes vir alles wat ons doen of met jou spam neem. Terme Privaatheidsbeleid Adverteer Kontak Ons Oor ForexPeaceArmy het advertensies en geaffilieerde verhoudings met 'n paar van die op hierdie webwerf genoemde maatskappye en kan vergoed word as lesers volg skakels en teken. Ons is verbind tot die billike hantering van resensies en poste ongeag van sodanige verhoudings. Kopiereg ForexPeaceArmy. Alle regte voorbehou. Forex Vrede Army, ForexPeaceArmy, BBV, en die BBV Shield Logo is Alle handelsmerke van die Forex Vrede Army. Alle regte voorbehou onder VSA en die internasionale reg. Forex Vrede Army staatmaak op banner advertensies om dit gratis vir alle hou. Jy kan ook help - neem asseblief kennis dat die aanskakel Adblocker, terwyl op ons webwerf. Dankie van ons handelaars gemeenskap :-) Die BBV 'n bedrogspul saak teen InstaForex het bevestig. InstaForex Hiermee swartlys deur die Forex Vrede Army. Ons doen 'n beroep handelaars nie rekeninge met Insta forex oopmaak. As jy reeds 'n rekening oop te maak met hulle, wil ons u aanmoedig om al jou geld onmiddellik onttrek. As InstaForex weier om jou onttrekking proses, raai ons jou aan kontak met jou bank en die plaaslike polisie om te sien of jy die koste vir die internet-gebaseerde finansiële bedrog kan dien. KENNISGEWING: Oktober 2013: InstaMarkets is nie meer gelisensieer deur die Belize IFSC. InstaForex se verteenwoordiger eise was dit 'n vrywillige bedanking van sy lisensie. Ander het berig dat Insta uit Belize gegooi. WAARSKUWING: 13 Januarie 2015: Die Franse AMF het 'n waarskuwing oor ongemagtigde forex makelaars uitgereik. InstaForex is op die lys. KLIK HIER om te verifieer. WAARSKUWING: 9 Junie 2014: Die Ontario Sekuriteite Kommissie het 'n belegger waarsku InstaForex uitgereik. KLIK HIER om te verifieer. het talle probleme met instaforex. in die eerste plek bonus afgetrek in 'n dom manier. jy is geregtig om te belê 50 van die bonusse. Maar jy kry al bonusse onttrek wanneer geld in pamm rekeninge belê. meer as dit, hulle hef selfs meer, aan die einde hulle te neem jou eie geld weg. Ek ve belê 1000, het 550 bonusse en dan 601 afgetrek. geen geld is teruggegee nou, hulle eenvoudig nie kyk na jou probleem. die volgende uitgawe is terwyl jy handel dryf. in die eerste plek, Opdrachten is hoog. Dit kan vyf ok gewees het as bonusse waar gegee soos belowe. Maar terwyl instaforex steel jou geld in plaas daarvan om bonusse, die kommissies kyk verregaande. In die tweede plek, yuo word nie toegelaat om 'n negatiewe beskikbaar marge vir verhandeling het. die bestellings met highets verlies word outomaties gesluit wanneer beskikbaar marge is minder as nul. surpisenly genoeg, het hulle nie in ag neem jou marge oproep vlak, maar beskikbaar marge. selfs as jou oop posisies is winsgewend, jy le gestop uit op die posisie met die hoogste verlies. derde. Ek ingeskryf is by die kopiëring van ambagte van ander handelaars. Ek wou nie kommentaar lewer op hul prestasie, maar as gewoonlik, vorige prestasie is nie eens naby aan hul lewende handel. Ek weet nie hoe hulle skerp die historiese resultate, maar hul lewende handel is gelykbreek in die beste geval. om kortgeknip, is ek aangekla 600usd uit my rekening vir die feit dat ingeskryf is by die kopie ambagte. egter die winste gemaak was net 60usd en die kommissie wat gehef moes wees 30usd. As iemand kan help met 'n beroep op die handelaars hof, stuur 'n e-pos mrworld UKR goed. instaforex het al my geld as klousule 5.12 5.12. Wanneer die prys verandering, in verband met die verskil tussen die instrument laaste prys op die mark naby en die instrument eerste prys op die mark oop, of wat verband hou met nuusvrystelling, lei tot 'n wins hoër as 10 van die aanvanklike deposito, die Maatskappy behou die reg voor om regstelling van sodanige handel finansiële resultaat te gebruik in die grootte in verhouding tot die verskil van die bogenoemde pryse in pitte, deur middel van aftrekking van die fondse met die opmerking klousule 5.12. regstelling . In sekere gevalle is dit by die Maatskappy se diskresie om die minimale wins verandering onder 'n 10-vlak (van die aanvanklike deposito) stel. Omdat ek marge oproep 'n paar keer tydens nuusberigte. Toe ek gemaak nuwe deposito. hulle onmiddellik al my geld. Dit is so snaaks hoe arm hulle is. wat hulle nodig het om bedrogspul mense vir 300 euro. Baie swak. En my onttrekking uit Junie 2014 was nie verwerk natuurlik. Dit is nog steeds hangende 1ste klas cheaters. Moenie te sluit. 2014/07/08 Instaforex ondersteuning het vir my gesê my onttrekking sal verwerk word in hoogstens 5 dae is vandat ek vra vir withrawal. Sy het reeds 5 dae en ek nog nie het geld en live chat steeds jammer vir die vertraging en ander plain praat ek koers bedrogspul vir nou, as ek onttrekking ontvang sal ek jou 2014/07/06 2Star Hallo lig al is ek kliënt van Instaforex te Ongelukkig hoef hulle wil my geld terug te trek. 'n, Hulle sê Bitcoin onttrekkings wensen te wees geprosesseer in 1-7 uur. b, het ek gevra om my geld te trek op 1 Julie 2014, tot vandag 6 Julie 2014 het ek nie my geld te kry. Every as Ek besoeking doen live chat ek antwoord soos: Jammer vir die vertraging dit sal binnekort verwerk of dit sal vandag verwerk Dus het ek besluit om hulle te kontak: Ek recievied hierdie funny antwoord. D prntscr / 3zw4wj Bitcoin word nog verwerk deur ons Departement Finansies as hulle verdere analise Verdere ontleding nodig. Ek het nie kopvel. Ek verdien my geld by 1 posisie prntscr / 3zw56f So lyk hulle dont wil my geld betaal, totdat as ek raad nie vir hulle aan te sluit, wanneer ek my onttrekking sal u in kennis stel. Wysig Review Goedgekeur: Ek het Instaforex IB vir die jaar. By die eerste keer, betaal hulle my kommissie en my kliënte fonds sonder enige probleem. Tot 2 indicents. 1. Liberty Reserve is gesluit op Mei 2013, my kliënte het gekla dat InstaForex afgetrek 50 van hul Liberty Reserve deposito (beteken dat hulle steel 50 van jou deposito). En die ergste is dat jy kan trek 50 van die fonds 6 maande later (November 2013). 2. Im probeer om my geld op 2014 te onttrek, en die onttrekking verwerking tyd is om langer as gewoonlik. Ek moes baie e-posse te stuur totdat sy verwerk. Ek gebruik paypal na Liberty Reserve is gesluit. En die slegte ding gebeur het nadat hulle onlangs geblokkeer paypal (geblokkeer op Junie / mag 2014). Ek het gedink dit kan regtig verkeerd wees met instaforex, hoekom moet die geblokkeer PayPal. Ek voel daar is iets verkeerd met hierdie maatskappy. Ek was bang vir my fonds veiligheid dan gebruik ek Neteller om die res van my fonds onttrek (ongeveer 270). Onttrekking geïnisieer op 29 Mei en hulle didnt proses dit tot Junie 4. Hulle het 'n e-pos: Ongelukkig instaForex Departement Finansies spyt om jou te laat weet dat jou onttrekking versoek deur die besluit van Fraude Departement verwerp. Die uwe, International Finance Departement InstaForex maatskappye in die groep Hul verduideliking van OLAF Dept: Soos u weet Liberty Reserve betaling stelsel het gesluit. Byna al die kliënte wat tans in jou partner groep aangevul deur daardie betalingstelsel geregistreer. Die situasie op die rekeninge val onder klousule 7.7.1 van die openbare aanbod ooreenkoms, waarvolgens alle fondse inbetaal deur die betaling stelsel wat later verdwyn afgetrek word van die handel rekening van 'n kliënt, aangesien die maatskappy is nie 'n waarborg van enige betaling stelsel, en die ontvang deur die betaling stelsel geld gestoor word op rekeninge van die maatskappy se met die stelsel in staat stel om die maatskappy te vinnig jou onttrekking versoeke te verwerk. So het die ontvang van hierdie rekeninge kommissies is onderhewig vir kansellasie ook. Maar as 'n uitsluiting ons toelaat dat ons kliënte om fondse uit rekeninge via Liberty Reserve gedeponeer word in ooreenstemming met die spesiale voorwaardes onttrek. In jou geval wil ons graag aan te bied om die probleem op te los soos volg: jou kommissies is tydelik geblokkeer en as jy trek meer nuwe unieke aktiewe kliënte (ten minste 3) met dieselfde gereelde aktiewe handel as kliënte 7293227,7180214, 7168289 as die geblokkeer kommissies sal herstel. Van nou af, het ek dadelik 'n e-pos stuur na my kliënte om al hul fonds onttrek so gou as moontlik om te verhoed dat hierdie diewe steel hul geld. As jy 'n IB van hierdie makelaar, mors nie jou tyd en moeite instelling van hierdie bedrogspul makelaar aan jou kliënte, daar is 'n baie eerlike makelaars te kry is wat jy kan werk. Ek dont wil julle almal op die harde manier leer as wat ek gedoen het. God seën jou Disclaimer en Risiko Waarskuwing. Lees asseblief. Risiko Waarskuwing. Handel buitelandse valuta op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om te belê in buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel, en soek advies van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Disclaimer Alle inligting wat op hierdie webwerf is van ons mening en die mening van ons besoekers, en mag die waarheid weerspieël nie. Gebruik asseblief jou eie goeie oordeel en soek raad van 'n gekwalifiseerde konsultant, voordat glo en enige inligting wat op hierdie webwerf aanvaar. Ons behou ook die reg om te verwyder, bewerk, te verskuif of vir een of ander rede naby enige pos. Advertensies Waarskuwing Advertensie skakels vertoon word oor die hele terrein. Sommige bladsye in die werf kan affiliate skakels vir produkte bevat. Hierdie advertensies en / of skakels weerspieël nie die mening endossement, of instemming van hierdie webwerf of geaffilieerde partye. Die BBV se resensies is nooit beïnvloed deur advertensies. Sommige advertensies kan potensieel misleidend en / of ongebalanseerde eise en inligting wat kan misluk om risiko's en ander belangrike oorwegings betrokke is in die spekulatiewe handel bekend te maak bevat. Spammers wees gewaarsku As jy die BBV se forums of resensies spam, behou ons die reg om jou pos op enige manier wat ons wil pret van julle maak wysig. Deur bestoking ons, stem jy in om enige wysigings wat ons maak en geen wetlike of ander optrede teen die BBV of sy geassosieerdes vir alles wat ons doen of met jou spam neem. Terme Privaatheidsbeleid Adverteer Kontak Ons Oor ForexPeaceArmy het advertensies en geaffilieerde verhoudings met 'n paar van die op hierdie webwerf genoemde maatskappye en kan vergoed word as lesers volg skakels en teken. Ons is verbind tot die billike hantering van resensies en poste ongeag van sodanige verhoudings. Kopiereg ForexPeaceArmy. Alle regte voorbehou. Forex Vrede Army, ForexPeaceArmy, BBV, en die BBV Shield Logo is Alle handelsmerke van die Forex Vrede Army. Alle regte voorbehou onder VSA en die internasionale reg. Forex Vrede Army staatmaak op banner advertensies om dit gratis vir alle hou. Jy kan ook help - neem asseblief kennis dat die aanskakel Adblocker, terwyl op ons webwerf. Dankie van ons handelaars gemeenskap :-)


No comments:

Post a Comment