Tuesday, October 11, 2016

Katana Trading Strategie

'N Land se klank bedryf. Gemme Audio, gebaseer in Montreal, is 'n relatiewe nuweling tot die klank toneel. Hoofontwerper Robert Gaboury begin met die bou-horing gelaai luidsprekers as 'n stokperdjie meer as 35 jaar gelede. Vroeg op, het hy begin met behulp van Peavey bestuurders in sy ontwerpe, en die gevolglike sprekers is wat gebruik word deur sy vriende in rock bands. In 2004 begin Gaboury eksperimenteer met die ontwikkeling van optimale kampe vir volle omvang fostex bestuurders. 'N prototipe hok verkoop op 'n Kanadese Internet klank handel site Jean-Pierre Boudreau, 'n ywerige tradisioneel en Tweaker buitengewone. Wanneer Boudreau meer versoek, hy en Gaboury besluit om hul hulpbronne saamvoeg om 'n nuwe kabinet ontwerp dat CNC vervaardiging vereis bou. Die twee gevorm Gemme Audio in 2005 hul eerste kommersieel vrygestel produk, die Konzert 108, was 'n enkel-bestuurder, back-gelaai horing luidspreker gebaseer op Gaboury se hok ontwerp. Die nuwe Katana spreker (12995 dollar per paar) is die top model in Gemme Audio - basies, 'n agterste afvuur hawe - wat optree as 'n laaglaatfilter. Binne is 'n weerkaatser plaat wat die beweging van lug gelas om die banddeurlaat toestel. Volgens Gemme, die eindresultaat in die Katana is breë bas versterking van ongeveer 20 tot 150 Hz. Die VFlex baspoort bied ook buigsaamheid deur middel van 'n tuning ring. Die verwydering van of invoeging hierdie ring verander die deursnee van die hawe, en dus die hoeveelheid bass versterking. Die gebruiker kan die ring of nie gebruik, afhangende van hoe die Katana in wisselwerking met die kamer. Elke Katana het 'n 1,5 t klink soos baie, oor so 'n wye verskeidenheid van hierdie soort verswakking 'n beduidende uitwerking kan hê en, soos die bas ring, kan die luisteraar op maat van die klank om sy of haar kamer en smaak. Ongeag die crossover omgewing gebruik, Gemme kruisies die Katana t vertoon in op-as metings, maar hulle opdaag af as. Gemme eise vir die Katana n frekwensieweergawe van 28Hz-20kHz (38Hz-20kHz, / -3dB), 'n nominale impedansie van 8 ohm, en 'n sensitiwiteit van 88dB / 2.83V / m. Elke Katana weeg 100 pond en staan ​​40 s opset. Setup en stelsel Die katanas het in my luister kamer, wat 22 meet van my luister posisie, en gelyktonige-in met sowat 15 grade. 'N vroeë probleem is wat met die drie voet met mekaar Katana verskaf, wat didn weer die ontwikkeling van 'n dubbel-tipe stalletjie vir die spreker. Ek gebruik 'n Audio Navorsing 100,2 vastetoestand amp of Nagra VPA 845 tube mono blok, saam met 'n Audion Premier Quattro full-funksie buis voorversterker. Beide van hierdie beskeie aangedryf setups gewerk besonder goed met die katanas. Bronne was my betroubare Oracle Delphi V draaitafel met SME V tonearm en ZYX Heelal-S patroon, asook EMMLabs oorspronklike CDSD vervoer en DCC2 DKK. Kabels was meestal puristiese Audio Design s venustaselement en krag vir die hele stelsel is verskaf deur 'n toegewyde 20A lyn gekondisioneer deur 'n Shunyata Navorsing Hydra Model-8. Ek is nitpicking - wat immers is wat hierdie stokperdjie is alles oor. Reg uit hul bokse, het ek gevind dat die katanas geproduseer n satisfyingly volle omvang, naatlose klank wat baie maklik om te luister was. Vir 'n herkoms, ek uitgehaal verskeie van my gunsteling albums deur die Kanadese kunstenaars waarmee hul klank te evalueer. Die klein-footprinted katanas se vier individuele stemme is duidelik opgeneem en strategies geposisioneer op die verhoog. Spoed en ratsheid was twee van die geykte tradisioneel terme Ek neergeskryf in my vroeë luister notas. Die gesintetiseer drom klink op one size fits all was styf, vinnige, en pittige. Nog 'n voorbeeld kom uit die Holly Cole Trio se kortstondige aanvalle hier was elektrostatiese-agtige in spoed, maar meer volledig in terme van liggaam en gewig. Weer en weer, die Katana het die midrange reg. Girl Talk aangeteken met net een mikrofoon, in 'n klein, maar leë teater. Op die meeste snitte, is Cole vergesel slegs deur klavier en kontrabas. Die klank was onmiddellik - Cole se stem toegesluit in die middel van die soundfield en gelewer met 'n suiwer, natuurlike toon, die geluid van die klavier was lewendige en getrou, en die bas was satisfyingly vol en vry van opblaas en oorhang. Kabinet verkleuringen was veral onsigbare. Terwyl die Katana didn se skofte in dinamika n groter emosionele verbinding met die musiek kan bevorder. My ondervinding dui daarop dat dit die kombinasie van spreker en versterker wat die meeste verantwoordelik is vir hierdie aspek van gesonde voortplanting, en nie verrassend nie, die Nagra VPA 845s het 'n effens beter werk dit met die katanas doen as die Audio Navorsing 100,2, self geen slap in hierdie verband. Sulke dinamiese swaaie is net so belangrik in die waardering van instrumentale musiek. Die meeste van die liedjies op Oscar Peterson se uitdrukking, my geredelik help om te waardeer hoe meesterlike n musikant hy was. 'N trio sessie met baskitaarspeler Sam Jones en tromspeler Bob Durham, Mellow Mood is opgeneem in die vroeë 1960's in die huis van Hans Georg Brunner-Schwer, eienaar-produsent van die MPS label, voordat 'n klein en baie gelukkig gehoor. Maar terwyl die vertonings is niks minder as skouspelagtige, dit is ver van my beste klinkende Peterson rekord. Die klank is aggressief en is sopraan energie, glad oor sommige van die onaangename rand. Die hoflikheid van die katanas (boonste) tweeter bindend poste nie, aangesien dit 'n meer oop, uitgebreide bopunt in my kamer geproduseer. Verskeie liedjies op Blankes Off Aarde Nou funksie sterk bass lines van Alan Anton. Hoewel die Katana al didn in my kamer dié oomblik het ten koste van 'n verlies van midrange duidelikheid en detail. Ek het feitlik al my luister met die ring verlaat in plek. hier is gevestig in Toronto is Tafel Musik, 'n barok-orkes met behulp tydperk instrumente. In 'n kleinerige kerk naby die Universiteit van Toronto, hulle verrig konserte vir 'n diverse en gemaklik gehoor waarvan ek deel vir meer as 20 jaar, met tussenposes bywoning hul Vrydag-aand vertonings in 'n poging om te ontspan van die week gewees. Hul 1984-opname, Popular Meester van die barok (LP, Collegium COL 82-01), is net dat: 'n bundel van barok standaarde, al wat ek se vroegste ingenieurswese pogings. Toe ek hierdie rekord gespeel deur die katanas, ek verloor tred met al die gewone tradisioneel kleinigheden. Leer ken, beeldvorming en geluidsprectrum het plek gemaak vir onderdompeling in die melodieë. Air en atmosfeer opgelewer om die musiek se Kerk na 'n lang werk week. Met ander woorde, die Gemme katanas kon my na aan die ervaring van 'n lewendige gebeurtenis te bring. 'N affiniteit met die musiek en 'n vertroudheid met die vertonings beslis het my gehelp hierdie toedrag van musikale Bliss bereik, maar ook speel 'n groot rol was 'n merkwaardig samehangende klank vry van hoorbaar frekwensie-reaksie onreëlmatighede, en 'n tekstuur en gedetailleerde midrange ryk aan dinamiese skadu en afwesig van onwaar kleur - al kenmerke van die geluid van die Gemme VFlex katanas. Luidsprekers is duidelik die fondament van enige stelsel hoewel baie sprekers nou hierdie marksegment te deel, blyk dit dat niemand dit gemaak het in my luister kamer. Aan die ander kant, die kenmerkende huis geluid van Wilson sprekers - digte, gedetailleerde, en dinamiese - is goed bekend aan baie luisteraars. Afgesien van kos twee keer soveel as die Gemme Katana, die Wilson WATT / Puppy 7 is 'n ander dier: 'n twee-box, drie-manier ontwerp met 'n meer komplekse crossover netwerk. Die W / P7 is noukeurig ontwerp en gebou, met die klem op-resonansie squelching kabinet materiaal. Dit is rigiditeit is versterk deur die gebruik van strategies geplaas interne draadjies, was sy passiewe komponente gekies ná 'n uitgebreide eksperimente, en die VFlex laai argitektuur self is die produk van versigtige denke en innovering. In vergelyking met die Katana, die WATT / Puppy 7 genereer 'n frekwensie bandwydte uitgebrei op beide uiterstes. Dit kan harder en met meer dinamiese impak te speel nie, maar ook uitblink by die aanbieding van die nuanses van die minder komplekse musikale materiaal wat ek verkies. Die W / P7 in staat is om te teken vir my in musiek van alle vorme eenvoudig deur die groot hoeveelheid en omvang van sonic inligting wat dit bied. In teenstelling hiermee, die Katana betower met 'n klank wat is makliker, meer samehangende, miskien onderskat, maar net so verfyn. As sodanig is dit bied minder afleiding en laat 'n meer bevredigende verbinding met musiek. Op lys prys sy, Gemme Audio m nie van plan om dit te verkondig 'n winskoop teen 12995 / pair, maar in vergelyking met ander sprekers gebruik van soortgelyke ingestel keramiek bestuurders, die Katana is, op die heel minste, mededingend in die globale mark. Die Katana gewen s standaard van klank lewe deur nog 'n kerf. Gemme Audio Katana Luidsprekers Prys: 12.995 dollar per paar. Waarborg: Een jaar onderdele en arbeid. Gemme Audio 9697 St Laurent Blvd. 103 Montreal, Quebec H3L 2N1 Kanada Tel: (450) 472-5908 Faks: (450) 735-4262 In die eenjarige van militêre geskiedenis, die Samoerai staan ​​alleen. Daar is baie kwaai leërs was: die Hunne onder Atillia, die Romeinse legioene, Rommel se gepantserde afdelings. Maar daar min individuele krygsmanne gewees as opgeleide of so effektief soos die Samurai. Hulle was dodelik en wrede vegter-ridders wat uiteindelik in staat was om die aggressie van die geveg met die rustige nadenke van Zen Boeddhisme smelt. Die dit is die siel van die Samurai, die verpersoonliking van sy gees. Die Samurai gewy meeste van sy tyd aan die kuns van 'n geveg. Al sy opleiding was die voorbereiding vir die slagveld. Dit was daar dat hy en sy broers skouer aan skouer met hul veldheer en voldoen aan die vyand in sterflike bestry sou staan. Die Samurai was ook die verskriklike, vinnige swaard wat neersit boer opstande en opgelê die wet van die land. Die vyand kan 'n gewone krimineel, 'n vreesbevange dief of 'n gewapende boef wees. Die veldheer, die daimy. Die Samurai verwagting lojaal in die gesig van 'n groot provokasie van vyande wat wil offer hom geskenke aan verraaier draai te wees. Hy sal na verwagting lojaal in aangesig van oorweldigende kans op die slagveld wat waarskynlik sal lei tot sy gewisse dood te bly. Die Samurai sal veg met alles wat hulle het tot die laaste man, want as hulle heer daar dood hulle ook gedoem. Elke mens is vasgebind in mekaar, soveel so dat indien daar was niemand anders om te veg en daar was twee mense teen 'n hele leër, sou hulle veg tot die dood. Die meester vir wie die Samurai geveg en gesterf het genoem sy daimy gesag was gewoonlik oorerflik, die verskaffing van politieke en kulturele kontinuïteit tydens die vegter era. Die sjogoen trou sweer aan Japan se keiser, maar die keiser se gesag was kulturele en seremoniële. Die sjogoen uitgeoefen streng politieke beheer in die eeue van vegter reël. Want dit beskryf krygers in wese as dienaars die term Samurai was nie noodwendig 'n eerbare een. Soos hul krag gegroei, die krygers kom om hulle Bushi, of martial gentleman, 'n veel meer geëerd benaming noem. Bushid,-kode van die Samurai Soos die ridders van die Middeleeuse Europa, die Samurai het deur 'n gedragskode wat selde is afgebreek. In Europa het dit genoem ridders in Japan die woord was bushid het die Samurai die gereedskap om een ​​met die wapen geword en nie vrees die dood. 'N teenstander staan ​​om te sterwe is die uiteindelike vegter. As die Samurai vrees kan oorkom, dan het hy die vrede en die krag om sy meester getrou dien en vir hom om te sterf sonder 'n oomblik se huiwering. Die Samurai gesogte deugde soos eerlikheid, moed, welwillendheid, respek, selfopoffering, selfbeheersing, die nakoming van plig en onbetwisbaar lojaliteit aan een se meester. Hierdie ideale gebring balans en stabiliteit in die sosiale organisasie. Die betekenis van bushid. Onder sekere omstandighede, bushid, dat dit nie omkom in 'n geveg was 'n eerbare manier om te sterf. Maar hy gevange geneem is 'n skande dat nie weg kan gewas word. Die Samurai sou dan pleeg ritueel selfmoord eerder as oorgawe aan die vyand. Daar was 'n aansienlike ritueel aspek om die prestasie van seppuku. Die noodsaaklike basis van die Wet dat die Samurai sy gees sou vrystel van diep binne sy maag en hy sal dit doen deur te sny oop sy buik en sterf 'n stadige en pynlike dood. In latere jare het 'n tradisie van hulp aan die slagoffer op sy pad. 'N Man, 'n betroubare retainer wat waarskynlik geveg vir die stam vir baie jare, sal aangestel word as sy tweede. Soos die samurai gereed om oopgesny sy maag met sy swaard sal die tweede sy swaard te swaai en geweld uit die man se kop met 'n slag. Daar is baie rekeninge in die ou kronieke van selfmoord op hierdie manier, dikwels voortgegaan deur die slagoffer skryf 'n afskeid gedig. Minamoto Muramatsu, 'n bekende Samurai, het selfmoord gepleeg in 1180 na die slag van Uji brug. Soos 'n fossiel boom waaruit ons nie blomme Sad is my lewe ongelukkige geen vrugte te produseer in te samel: Sy selfmoord gedig is met so 'n finesse dat dit is die model vir Nobelprys en heldhaftige hari-Kiri geskryf. Bushid sy wapens was al wat nodig is hy. Fancy klere, duur smaak, is die hoë lewe gelaat om welgestelde edeles. Japan se edele klasse nie streef na militêre heerlikheid, wat oorgebly het na die krygers. Vir die edeles, is roem behaal in die kunste, in die poësie, in die skildery. Uiteindelik het die samurai probeer om die edeles te pas in hul bemeestering van die kuns terwyl hy nog die kuns van die oorlog te agtervolg. Die verhaal van die 47 Ronin in die lewe as die dood, lojaliteit bo alle ander ideale besiel die siel van die Samurai. 'N voorval wat plaasgevind het aan die einde van die 18de eeu waarskynlik die beste voorbeeld van hierdie ideaal. Dit is 'n storie hoe 47 Ronin, Samurai sonder meesters, het buitengewone moeite gedoen om die dood van hul veldheer wreek. Die Here van Ak het nodig is om selfmoord te pleeg as gevolg van 'n komplot deur 'n jaloerse mededinger. Sy onderhoriges, die manne wat vir hom gewerk het as Samurai, nou het geen leier of meester om sodat hulle het 'n sameswering saam na die man wat oor hul meester se dood gebring het vernietig volg. Een sneeu winter se nag het hulle geslaan, het hul weg na die man se huis en sy hoof afgekap. Dit was 'n groot daad van Samurai lojaliteit, maar dit veroorsaak skokgolwe onder die Takanawa regering. Die Ronin paradeer deur die strate van Edo, die uitvoering van hul slagoffer se bloedige kop. Hulle dien by die graf van hul meester en geplaas die afgekapte kop gepas op die graf. Die wet het iemand toelaat om wraak te neem teen iemand wat verantwoordelik is vir die dood van 'n meester of pa, maar in werklikheid een was het om aansoek te doen om plaaslike owerhede vir toestemming om dit te doen. Dit het die spontaneïteit daaruit en sit op kennisgewing die individu wat die teiken van een s wraak was ook. Daar was 'n wetlike skeiding tussen die mense wat hul optrede as verkeerd ander veroordeel, en nog (en 'n goeie deal van die burgery gevoel dat die pad sowel) wat saam met die eer dat hulle probeer om wraak te neem op hulle heer simpatiseer. Die Shogun besluit dat die 47 Ronin sal toegelaat word om ritueel selfmoord te pleeg en word saam begrawe. Hulle het agter 'n edele nalatenskap van Samurai grond wat talle boeke, speel en films geïnspireer. Geskiedenis van die Samurai Die swaardvegter-digter se oorsprong kan gevind word in antieke Japan toe dienstplichtigen weermagte het plek gemaak vir die vestiging van mededinger vegter families. Die vroeë krygers was gemonteer boogskutters wat betrokke is in die gloed, rituele bestry. Uit hierdie gevegte na vore gekom die Samurai klas. Oorlog het skarrel oor die heuwels en dale van Japan byna sonder verposing vir duisende jare. Japan bestaan ​​uit vier groot eilande, die grootste om Honsjoe. Hierdie eilande is hoofsaaklik berge dale is min. Slegs 'n vyfde van die land is geskik vir boerdery. Dit was 'n stryd om grond met mededingende clans, bandiete en die eerste inwoners van die eilande van Japan wat die weg gebaan vir die ontwikkeling van die Samurai. Ons eerste die woord hoor wat gebruik word in die Japannese geskiedenis rondom oor die 8ste eeu nC Teen hierdie tyd Japan 'n ontwikkelende militêre tradisie reeds omdat die oorspronklike immigrante na die eilande wat nou Japan geroep het om hul pad om te veg teen die inheemse inboorlinge wat in die eilande. Die mense wat ons dink as vandag se Japannese is nie die eerste inwoners. Wetenskaplikes glo dat die eerste setlaars was 'n Ander mense wat uit Asië het migreer rondom 4500 vC Hulle is die Amishi (Omachi) genoem. Hulle was vissers, jagters en boere. Die Japannese wat later vestig hulle in die eilande geleen die konsep van 'n keiser van die Chinese en gou gestel oor die opstel van 'n keiserlike hof, 'n regering en 'n militêre. Die vroeë Japanese staat probeer om 'n militêre mag te skep deur conscripting die gewone mense van Japan in 'n militêre weermag. Hulle kan word opgestel, hulle kon opgelei, en hulle kon gebruik word namens die staat en draai in burger-boere weer terug. Deur die 9de eeu, was hierdie weermag veg nie net die oorspronklike inwoners, die Amishi (Omachi), maar groepe van bandiete en rebelle sowel. Maar deeltydse soldate bewys nie die beste krygers. Dit uiteindelik geblyk dat dienstplichtigen weermagte didn t werk is en dat die mense wat die mees suksesvolle in die stryd teen die Amishi (Omachi) was, was die leiers van hierdie dienstplichtigen weermagte, die gemonteer ruiters, die krygers van Japan wat die leiers regtig van hierdie spesifieke was groep. Met verloop van tyd, sekere families of familiegroepe begin reputasie kry as tot stand gebring in 'n geveg. Hierdie families oorgedra hul tradisies en het die vegter geslagte van Japan. Die vroeë krygers was heel anders as die latere Samurai wat byna uitsluitlik staatgemaak op hul vaardigheid met die swaard. Die perd was 'n belangrike deel van toerusting die Samurai se goed gevormde, energieke, en 'n hoë begeesterde perde is baie gesog onder lede van die vegter klas. Die vroeë krygers het geveg op 'n perd en was deskundige in die gebruik van die pyl en boog, die kuns van yabusama. Gemonteer boogskiet is 'n baie moeilike vaardigheid om aan te skaf. Bedryf van 'n boog en 'n pyl op die rug van 'n perd is nie maklik 'n mens die perd te stuur. Dit is moeilik genoeg om te bly op 'n perd en dit is moeilik genoeg om 'n boog te skiet en boog akkuraat in die eerste plek. As jy weer probeer om beide te doen op dieselfde tyd dit is baie moeilik. Mense gegee byname wat 'n gevoel van hoe ver hulle kan skiet of hoe vinnig hulle kan skiet, hoe kragtig hul pyle kon deurdring, hoe sterk hulle boog was byvoorbeeld dat dit het 3-5 persone string die boog van Tametomo het. Een van die mees bekwame samurai boog was Minamoto geen Tametomo (1139 - 1170), bekend regdeur die land vir sy byna wonderbaarlike doel. Sodra hy gesê 'n skip het gesink met 'n enkele pyl. Die skip was oorlaai met die vyand soldate en 'n lae in die water. Hy afgevuur 'n pyl met 'n massiewe kop, slaan die boot net bokant die waterlyn. Die pyl verdeel die planke net genoeg om die water in laat, capsizing dit. Teen die middel van die 900s die Samoerai klas bedryfstelsel in Japan doen reeds die meeste van die polisie vuil werk vir die staat en weer, vir private partye sowel. Professionele soldate vervang dienspligtiges. Hulle was manne wat die krygshere kan vertrou in tye van benoudheid, en hulle goed beloon met status en voorreg. Deur die 12de eeu, twee groot vegter stamme - die Taira en die Minamoto - staan ​​gereed om te veg met mekaar vir grond en invloed met die Imperial Court doen. Die gevolglike konflik, die Genpei Oorlog (1180 - 1185), het geëindig met 'n Minamoto oorwinning en die vestiging van die Samurai klas. Oorloë tussen geslagte, gewoonlik oor die land, het voortgegaan om woed oor die platteland. Gevegte gevolg streng voorgeskrewe rituele. Die ou tradisie was dat hulle uit sou ry op die slagveld en roep hul stambome aan mekaar - in wese uitgelees hul r dus enige daaropvolgende groei baard is afgeskeer tydens die kop skoonmaak. Die bloed sal versigtig gedreineer sodat daar wasn t 'n gruwel, drup en bloedige trofee maar met iets so naby aan nie-Joodse as kan 'n afgekapte kop wees. Die manier van oorlogvoering in Japan was geslyp vir honderde jare as die Japannese geveg onder mekaar vir grond, krag en rykdom. Maar een dag 'n nuwe vyand op die horison verskyn, een wat sou dwing die Samoerai stamme te verenig en die stryd as een. As gevolg van hierdie nuwe vyand, die Samurai manier van slag was bestem om 'n diepgaande verandering ondergaan. In 1274 gepak fabelagtige Mongoolse leier Kubla Khan 'n paar honderd skepe met soldate en hulle af na Japan te verower. Die Mongoolse invalle is 'n baie interessante episode in Japannese geskiedenis, die eerste keer in die geskiedenis dat Japan ooit binnegeval en die laaste keer dat Japan ooit binnegeval deur 'n vreemde krag totdat die Amerikaners in 1945. Die gevegte wat gevolg sou die verandering gekom loop van die Japannese geskiedenis. Kubla Khan se eerste inisiatiewe teen Japan was diplomatieke. Hy uitgestuur 'n uitnodiging om die Shogun, die regerende veldheer van Japan aan te sluit by hom aan onderdane van die Mongoolse keiser geword. Die eerste reaksie was om te probeer om stalletjie. Daar was 'n paar reeks gesante in en uit. Aanvanklik het die Shogun probeer om terug te stuur 'n vae dalk antwoord, maar die Mongole volgehou. Uiteindelik het die shogunaat besef dat hierdie mense t Weren gaan om weg te gaan, sodat hulle laaste diplomatieke reaksie was om die gesante onthoof en huis toe te stuur hulle in 'n boks. Dit was nie iets wat Kubla Khan, wat meester van die wêreld sou wees, moontlik te ignoreer. Die indringers aan wal gekom het op 'n afgeleë eiland, om mense aan die fakkel en brandende huise en eiendom. Teen die tyd dat die Mongole was gereed om die land op die Japannese vasteland die Samurai het 'n idee van wat om te verwag. Maar wat didn hulle t verwag was hoe die Mongole bedoel om te veg. Samurai is gewoond aan individuele gevegte - mens teenoor die mens, swaard swaard. Kubla Khan se troepe, aan die ander kant, het in groot groepe. Marsjeer op die maat van gongs en tromme, groot getalle van Mongole, Chinese en Koreane verpak hulself in litte en gevorderde op die vyand, die afvuur van groot ewekansige storte van pyle. Dit was 'n dodelike tegniek. Die Samurai en gereelde voetsoldate wat dor onder die aanvanklike aanval. Gedurende die Mongoolse inval die Japannese samurai was in vir 'n ontnugtering omdat hul swaarde Weren t in staat om effektief te bekamp die Mongole. Die Mongole het wapens wat dik leer was. Die Samurai swaarde is breek op hul wapens en om gevang in hul wapens, breek in twee. Die eerste dag van die Mongoolse inval die samurai veg dapper op die strande, maar is deur die blote gewig van getalle teruggedryf. Die Mongole was berug vir die feit dat 'n sterk vegters. Hulle gebruik om sy hemde dra onder hul wapens. Gewoonlik die meeste van die pyl se skade kom wanneer 'n mens die pyl uit te trek, nie wanneer dit gaan in een se liggaam. Maar die kant hemde wat hulle gedra het sou deur voort te gaan met die pyl in die liggaam, sodat hulle dit kan trek uit, trek dit en nog gevegte in die slagveld vyf minute later. Die Samurai vinnig aangepas hul veg vaardighede om die situasie en was in staat om die Mongole dwing om 'n taktiese onttrekking. Dit was op hierdie punt dat 'n storm gevang die Mongoolse vloot, wat veroorsaak dat soveel skade en die totstandkoming van die eerste inval om 'n einde. Vooruit op die Mongoolse se terugkeer, die Samurai ontwikkel meer gepas wapens om hulle te beveg. Hulle outydse nuwe swaarde wat swaarder en groter was met groter punte deur die dik leerbeskerming van die Mongole te sny. In 1281 die Mongole weer getref die kus van Japan. Die Samurai was goed voorbereid hierdie tyd. Hulle het uitgebreide versterkings gebou en gedefinieer 'n nuwe stryd plan wat guerilla strooptogte ingesluit. Gewapende Samurai in klein bote aangeval die skepe van die indringer Armada in die nag. In een geval, 30 Samurai geswem het om 'n skip, sny die koppe van sy bemanning, en geswem terug. Hierdie taktiek vertraag die Mongole wat op hulle kanne wag vir 'n meer gunstige geleentheid om die stryd te hernu. Die Samurai het geweet dat die tyd van die jaar dat die Mongole die inval het begin met die tyd wanneer dit is ryp vir tifone in Japan. Na 'n paar dae van die Mongul inval 'n storm opgeblaas. Dit was so 'n manifestasie van 'n antwoord op gebed van die Samurai dat hulle onmiddellik die wind met die bynaam Die Goddelike Wind, die kamikaze gestuur uit die gode na Japan se vyande te vernietig. Selfs as die Mongoolse vloot terug mank aan die vasteland van China, dit agtergelaat Samurai krygers wat die manier waarop hulle het oorlog verander. In plaas van die pyl en boog, die gebruik van swaarde was aan die toeneem. Hulle het hul perde om te veg voet en hulle wapens aangeneem soos die naginata. 'n bose een kant mes op 'n lang paal wat gebruik kan word vir sny, asook steek. Later as gevegte het meer intens en meer close-up, swaarde ingekom en 'n groter rol in die Samurai lewe gespeel. Die Japannese swaard (nihonto) het tot sy reg. Nie meer die reguit lem van die Chinese aangeneem, kon die sekel maklik opgestel word op 'n perd in voorbereiding vir 'n wedstryd op die grond. Swaardveg nou oorskadu die weg van die pyl en boog. In die drie eeue wat gevolg het, sou die samurai die kuns van swaardveg en ander martial arts te vervolmaak. Begin in die 1400's die eerste skole is gestig om die samurai te lei op die weg van Iaido, die weg van die swaard. Meer as 450 ononderbroke jare hierdie gevegskuns die waarde daarvan in 'n geveg het bewys en ontwikkel in 'n tyd van vrede op die kweek van 'n harmonieuse en aktiewe verstand te bevorder. Die praktisyn (iaidoka) wields 'n swaard van die teenstander nie te beheer, maar om homself te beheer. Die Samurai was op die punt om 'n nuwe goue era betree. Maar eers die samurai sou word om 'n nuwe wapen - kruit. Dit sou instrumenteel in die totstandkoming van hierdie nuwe goue era van die Samurai wees. In 1543 het gesukkel n Chinese rommel teen die golwe as 'n wrede tifoon gedwing dit in die rigting van die oewers van Japan. Almal aan boord staar bleakly uit en het gewonder of hulle sou oorleef. Onder hulle was 'n paar Portugese handelaars. Wat hulle gedoen in hul sakke sal deur die loop van die Japannese geskiedenis verander. Een van die matrose wat 'n geweer by hom gehad het dit gebruik om 'n eend skiet. Die Samurai wat nooit iets gesien soos hierdie gesien hierdie Portugese seevaarder haal wat lyk soos 'n stok, wys dit op 'n voël, hierdie verskriklike geraas afgaan, vuur vlieg uit die einde van die stok en die eend val uit die lug. Om 'n helder militêre persoon die daimy kan dit 'n nuttige wapen wees. Oorspronklik hierdie wapens is neergesien as lafhartige wapens, lewer 'n afstand. Dit didn t behels 'n dapper uitdaging so 'n groot deel van die Samurai hulle distained. Daar is egter baie van die krygshere wat besef dat die wen gevegte belangriker as fyn punte van Samurai eer was aangeneem die aquabus en het baie van hul voetsoldate in Gunners eerder as boogskutters of lig gewapende manne. Drie groot leiers - Oda Nobugawa, Toyotomi Hideyoshi en Tokugawa Iwatsu - agtereenvolgens was op die punt om 'n duisend jaar van oorlogvoering tot 'n einde te bring, en hulle het dit met die hulp van die geweer. Odu Nobugawa was die mees ervare in hierdie, uitzoeken 'n manier om die gewere suksesvol in diens aan sy vyande te verslaan. In 1575 tydens die Slag van Nagashino, Nobugawa ontplooi sy strategiese gebruik van vuurwapens teen sy mees gedugte vyand, die bekende en gevrees Takada gemonteer Samurai, bekend vir hul kwaai en onstuitbaar perderuiters aanklagte. Nobugawa opgelyn 3000 Gunners agter 'n los hout palisade. Hulle was onder die bevel van een van sy mees betroubare beamptes wat hierdie soldate beveel om die draai sarsies van koeëls, 3000 koeëls elke 15 sekondes brand geplaas. Dit geweer vuur uitgedun die Takada ruiters. Nagashino verteenwoordig 'n rewolusie in die Japannese oorlogvoering, nie net omdat gewere gebruik, maar as gevolg van hoe die gewere gebruik is. Dit was 'n ware rewolusie vir die Samurai. Binne 'n paar jaar Nobugawa, die super daimy hulle stelselmatig vergruis die krag van Boeddhistiese kloosters wat fiefdoms vir hulleself was met hul eie weermagte van soldaat-monnikke. Hulle toom gehou in die skelm bands van die uitvaagsel die Samurai en ander vegters wat die platteland rondgeswerf sonder Here om hulle in toom te hou. Ten slotte deur die vroeë 1600's Tokugawa Iwatsu geheers het oor 'n Japan van vrede. Met die vestiging van die Tokugawa sjogoenaat het in die vroeë 1600's die tradisies en die kultuur van die Samurai sou nog 'n keer verander. Die aanvang van die Tokugawa regime lewer 'n paar baie dramatiese veranderinge, bietjie vir bietjie, in die Samurai klas. In die hart van hierdie natuurlik is die feit dat hulle nie meer die stryd was daar geen oorloë. Hier het jy 'n klas wat oënskynlik 'n vegter klas, en omdat hulle die soldate wat die staat te verdedig hulle is bevoorreg en in plek gestel as die regerende klas, maar in werklikheid het hulle weer nie veg. Baie Samurai het nou tyd om te oefen en te verbeter hul martial tegnieke, nie op die slagveld, maar in dojos, of skole van swaardveg. Honderde van hierdie skole floreer. Om die superioriteit van hul tegnieke te bewys, sou die beste van hul swaardvegters teenstanders uit te daag om tweestryde, dikwels tot die dood toe. Opleiding vir Samurai Alle onderrig sessies by die dojo begin met die praktyk met die swaard. Dit neem baie jare om spoed en akkuraatheid te kry, om die beheer van die swaard onmiddellik stop in 'n gefokusde cut kry. Miskien hardste van al is om die ontspanne balans die laat die liggaam om so vinnig draai te kry. Om die tegnieke van die geveg die skool gebruik hout swaarde (bokke) wat nie 'n besering of dood veroorsaak nie oefen. Hulle onderrig is gebaseer op die swak punte van die Japannese wapens, wat ter wille van buigsaamheid, nie die bloedvate te beskerm op die binnekant van die arms en bene. Die doel hiervan is baie anders as die swaard gebaseer sport van kendo waar die stakings is daarop gemik om die beskermde dele van die liggaam. Die studente oefen baie verskillende reekse van beroertes. Elke ry staan ​​bekend as 'n kata. Hulle oefen nooit vry besparing as gevolg van die gevaar van ernstige beserings. Hulle doelwit is altyd die houe op die swak punte in die harnas hoewel hulle don t dra wapens behalwe op spesiale geleenthede. Die eerste kursus is met 'n enkele swaarde. Hulle leer die basiese tipes snitte, houe en parries eerste, dan beweeg op na die fyner vaardighede in die moeiliker katas. Die skool was nog altyd in die platteland. Hulle het 'n tradisie van praktiserende op rowwe grond om hulself op te lei in die werklike gevegte voorwaardes. Hulle lei met 'n groot verskeidenheid van wapens: halbard, spies, kort swaard en ander, maar altyd een van die span het 'n swaard. Daar is geen formele onderrig sessies. Die studente werk in pare, aangesien daar net plek vir twee of drie pare op 'n slag. Elke paar werk deur 'n reeks van katas en dan hul plek is geneem deur 'n ander paar. Alle onderrig is individuele en deur demonstrasie. Die studente sondaars t toegelaat om te vergeet dat die mense gesterf het om te leer wat hulle geleer word. Die meeste van die studente gebruik word om boere van die omgewing wees. Daar is sowat 50 aktiewe lede per skool. Hoewel al die leerstellings was eens geheime, was daar nog nooit 'n vraag van die beperking van die opleiding aan die Japannese heritary Samurai klas. Nuwe lede moet 'n eed te onderteken voordat hy by die skool.


No comments:

Post a Comment