Sunday, September 11, 2016

Forex Box

Ons Cargo het meer as 16 jaar ondervinding in die Balikbayan bedryf. Ons missie is om die Filipino gemeenskap te voorsien van uiterste waarde vir hul gestuur behoeftes. Ons streef daarna om 'n Premier Door gee tot deur Balikbayan Box diens. Verbind tot uitnemendheid en tevrede kliënte. Ons rekord spreek oor wat ons kan doen om die Filipino gemeenskap in die Verenigde Koninkryk. Vertrou en bewys - Sedert stigting in die Verenigde Koninkryk in Augustus 1999, het ons nou verskeep meer as 100,000 balikbayan bokse. Kontak Ons Skakel met ons Ons aflewering Arm Trader Gebruik die mees skokkende Terugskrywing Vang Strategie om Bank GROOT handelswins Met die Forex Box Wins jy kan lê op die strand en met 30 minute per dag, genereer 'n inkomste van 'n hoë-betaalde uitvoerende hoof. Hierdie kragtige pakket kan joune wees vir net 129,99 69,99 Die meeste van ons beta-testers hierdie reeds verdien in die eerste uur van die saak, en daar is geen twyfel wat jy sal ook. Nou dit is tyd om te besluit of jy wil 'n handelaar wat onder leiding van handel robots, of 'n handelaar wat 'n leidende rol Neem beheer van jou bestemming, en bestel nou wees: Spesiale Begin Prys: Slegs 69,99 Prys sal binnekort styg Alle regte voorbehou ( C) 2009-2010 ForexBoxProfit hipotetiese prestasieresultate het baie inherente beperkings, waarvan sommige hieronder word beskryf. GEEN VERTEENWOORDIGING gemaak DAT ENIGE forex rekening of waarskynlik winste of verliese soortgelyk aan dié wat te bereik, Trouens, daar word dikwels SHARP VERSKILLE TUSSEN hipotetiese forex prestasieresultate en die werklike RESULTATE VERVOLGENS bereik deur ENIGE SPESIFIEKE forex PROGRAM EEN van die beperkinge van hipotetiese forex prestasieresultate is dat hulle oor die algemeen bereid is om die VOORDEEL VAN agterna. Daarby het hipotetiese forex behels nie FINANSIËLE RISIKOBESTUUR nie, en geen hipotetiese forex REKORD kan heeltemal REKENING vir die impak van finansiële risiko in die werklike forex. BYVOORBEELD, die vermoë om VERLIESE weerstaan ​​OF om te voldoen aan 'n bepaalde forex PROGRAM ten spyte van verliese met die verhandeling wesenlik POINTS wat ook nadelig beïnvloed WERKLIKE forex RESULTATE. Daar is talle ANDER FAKTORE verband hou met die forex mark in die algemeen of AAN DIE IMPLEMENTERING VAN 'n spesifieke forex program nie ten volle in berekening gebring word by die opstel van hipotetiese forex prestasieresultate, en almal van wat 'n nadelige invloed WERKLIKE forex RESULTATE . VERLEDE RESULTATE VAN Forex Box wins is nie 'n aanduiding van toekomstige prestasie nie. DIE MAANDELIKSE EN SAAMGESTELDE jaarresultate moet gesien word as hipotetiese. In werklikheid, moenie die uitslae verteenwoordig die rekord van die metodologie SKEPPER of intekenaars. Dit het ook beteken dat daar is geen waarborg dat 'n mens die toepassing van hierdie METODOLOGIEË sou dieselfde resultate as gepos word. SEDERT handel forex SUKSESVOL hang van baie ELEMENTE INSLUITEND MAAR NIE BEPERK TOT 'N TRADING METODOLOGIE en handelaar S eie sielkunde kom ons webwerf nie vir enige voorstelling MAAK HOEGENAAMD dat die bogenoemde handel stelsels kan wees of is geskik OF vir jou beter Verder is dit is belangrik om te verstaan ​​en aanvaar dat daar kan wees data kragonderbrekings en bediener mislukkings. Die makelaars stelsel kan nie funksioneel wees, die motor handel bedieners kan tegniese probleme het en daar kan tye wees waar kommunikasie tussen rekeninge, die makelaar en die motor-handel program is nie behoorlik funksioneer. Dit kan lei tot 'n groter risiko. Forex markte ook nie altyd waarborg presiese vul. Periodes van vinnige markte kan 'n groter mate van glip en minder as ideale vul veroorsaak. Daar kan geen waarborg dat jou rekening altyd sal in staat wees om te betree en die uitgang by die programme ideale toegang of uitgang punt wees. 4H Box Breakout geword Februarie 2009 Status: Op soek na samevloeiing 484 Posts ek vyf tempo strategieë vir daaglikse en weeklikse gesien. Ek het nog nooit gesien iemand soos die een wat ek m gaan aanbied. Teken 'n mond koppeling van die hoogtepunt van die eerste 4hr kers (00:00) van die week met die lae saam met 'n buffer van 20 pitte op elke kant. Die week begin by die oop van die Australiese sessie. As ek 'n sent vir elke keer as iemand gehad het gevra wat kers dit is..i wouldn t nodig het om buitelandse valuta handel te dryf om geld te maak. Vir die volgende persoon wat gaan vra, volg hierdie instruksies. Laai 'n FXDD platform. Druk Ctrl y op 'n 4hr grafiek. Lyne sal mettertyd pop-up en aan die begin van elke week die eerste 4hr kers moet vorm op die lyn. Dit is 'n lamp wat jy gebruik vir die hoë en lae. Box vorming Times: GMT - 21:00-01:00 CEST - 17:00-21:00 FXDD tyd - 0:00-04:00 Gebruik Tydsone omskakeling om uit te vind jou spesifieke tyd. Moenie vra wanneer die bar vorms en wanneer dit sluit as sy nie antwoord meer as een keer. Ek plaas elke week wanneer die kroeg sluit. As jy weer nie bereid is om te gaan deur middel van die draad of wag 'n week vir my post op wanneer die bar sluit as hierdie stelsel isnt vir jou. Ek is jammer, maar dit is net gekry om 'n punt waar mense vra elke keer. Sommige makelaars begin bedryf 'n uur vroeër toe FXDD of later. As jy eers 4Hr bar sluit om 00:00 GMT, dan is dit is nie die regte kers. Die beste ding om te doen is om 'n FXDD demo platform aflaai en gebruik dit as verwysing. Reëls: - Voeg 'n buffer van 10-20 pitte op elke einde van kers - Koop op boonste breek van weeklikse box (insluitende buffer verspreiding) - Verkoop op laer breek van weeklikse box (insluitende buffer) SL - oorkant Box TP1 - 1x box grootte TP2 - 2x boks grootte TP3 - 3x boks grootte TP4 - 4x boks grootte Hierdie stelsel werk op baie JPY pare. GBP / JPY EUR / JPY AUD / JPY CHF / JPY CAD / JPY GBP / JPY is die beste paar. Kan werk op ander pare, is die toets egter nodig. Ek hou daarvan om 3x-4x boks grootte as TP. Ek neem Don t wins by 1x grootte van boks, want groter beloning is die sleutel. Ek beweeg stop te wees na 1x is getref. Risikobestuur (om uit te vind jou posisie grootte) (Rekening Balans risiko persent) / Stoploss mini lot grootte Voordele - 30 minute per week - geen bekommerd te wees oor kaarte gevul met aanwysers - hoër loon as risiko op ELKE handel - maklik om te toets Indicators hieronder terug danksy fx2248 vir jou hulp. Terugvoer sal wonderlik wees van alles wat jy kenners en voorspoed Aangeheg Image FX (Klik om te vergroot) Man, moet dit my gelukkige dag wees. Ek het gevind dat 'n draad vroeër Ek hou op die 1 uur grafiek, maar ek hou van hierdie een nog beter as dit is 'n weeklikse grafiek met geen aanwysers. Die weeklikse grafiek is 'n groot vir my, want ek werk 'n voltydse werk van 8:00-16:30 PST, maar ek het ook nie t wil voel soos ek altyd kyk my kaarte. Ek sal kyk na hierdie vanaand vir seker wanneer ek by die huis kom. En ja, dit kan 'n groot gevolg g / j tendense baie sterk wees. As jy 'n blik te neem op 'n grafiek met lyne skei die weke daarna sal u sien dat met GBP / JPY die tendense is groot. Aangesluit Februarie 2009 Status: Op soek na samevloeiing 484 Posts Man, moet dit my gelukkige dag wees. Ek het gevind dat 'n draad vroeër Ek hou op die 1 uur grafiek, maar ek hou van hierdie een nog beter as dit is 'n weeklikse grafiek met geen aanwysers. Die weeklikse grafiek is 'n groot vir my, want ek werk 'n voltydse werk van 8:00-16:30 PST, maar ek het ook nie t wil voel soos ek altyd kyk my kaarte. Ek sal kyk na hierdie vanaand vir seker wanneer ek by die huis kom. En ja, dit kan 'n groot gevolg g / j tendense baie sterk wees. Ek ve daar, probeer om ambagte te dwing om in my skedule. Ek is seker jy vyf die woorde Money Management gehoor voor, maar selfs die konsep van wat moeilik is wanneer jy 'n voltydse werk. My raad aan jou sou wees om net volg die stelsel, plaas die bestellings weekliks asook die SL en laat hulle. Don t laat jou emosies of iemand se ontleding van krag julle uit die handel. Sterkte aan julle meneer Geen hierdie isnt 'n draad oor honde) Hierdie stelsel is uiters maklik om te gebruik en lyk baie winsgewend. Ek het gesien tempo strategieë vir daaglikse en weeklikse. Ek het nog nooit gesien een soos die een im oor aan te bied, maar hey ek kan verkeerd wees. Teken 'n mond koppeling van die hoogtepunt van die eerste 4hr lamp van die week met die lae. Reëls: - Koop op boonste breek van weeklikse box - Sell op laer breek van weeklikse box SL - oorkant Box TP1 - 1x boks grootte TP2 - 2x boks grootte TP3 - 3x boks grootte Ek hoofsaaklik handel GBP / JPY, maar hierdie stelsel kon aanpas om ander. baie interessant kampioen. Ek is op soek Vorentoe om dit te toets. dankie. net 'n paar vrae, sit jy 'n bevel bo en onder die vierkant of jy clasify 'n onderbreking van die vierkant (as jou instruksies sê) wanneer die kers closses verby die boks. Laaste van almal, sal daar 'n aanwyser wat daar is om 'n boks vir MT4 platform te trek. Cheers EDIT: oops eerste vraag reeds net bokant beantwoord. ignoreer die eerste vraag.


No comments:

Post a Comment